Granty PPGR - uzupełnienie wniosków

W związku z bardzo dużą liczbą wniosków złożonych do programu „Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, organizator konkursu: Centrum Projektów Polska Cyfrowa nałożył na gminę obowiązek uzyskania od Wnioskodawców dokumentów potwierdzających dane zawarte w oświadczeniach.
Wszystkie osoby, które złożyły wnioski o przyznanie laptopa/komputera stacjonarnego/tabletu, proszone są o złożenie/przedłożenie następujących kserokopii dokumentów jednoznacznie poświadczających:
1) Stopień pokrewieństwa w linii prostej matki/ojca/opiekuna prawnego, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu np.: kopie odpisów aktów urodzenia, aktów małżeństwa, odpisów aktów zgonu, itp. – do wglądu,
2) W przypadku uczniów szkół średnich zlokalizowanych poza Gminą Wleń oraz szkół podstawowych spoza Gminy Wleń należy złożyć zaświadczenia ze szkoły, w której dziecko się uczy, iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021) sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, bądź też dofinansowania tych rzeczy.
Uwaga: zaświadczenie należy złożyć wg załączonego wzoru (załącznik nr 1 poniżej).
3) Kserokopia dokumentu potwierdzającego zamieszkiwanie ucznia na terenie Gminy Wleń (w tym celu należy złożyć dokumenty wystawione na rodziców/opiekunów prawnych np. kopię faktur za media, umowa najmu, zaświadczenie ze szkoły, itp.) – do wglądu.
Ww. dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów (czyli przekazanie im komputerów, pozyskanych przez Gminę Wleń w konkursie „Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”) i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Wleń do instytucji weryfikującej.
Celem uzupełnienia ww. dokumentacji osoby, które złożyły oświadczenia do ww. programu grantowego proszone są o niezwłoczne zgłoszenie się do Urzędu Miasta i Gminy Wleń w nieprzekraczalnym terminie do 13 grudnia 2021 roku.
Kontakt w sprawie pod nr telefonu: 512-293-244 – Joanna Zatylna
Uzupełnienie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia. Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany jedynie w przypadku otrzymania przez gminę dofinansowania na ten cel.
Opublikowano: 01 grudnia 2021 21:36
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
Zaświadczenie ze szkoły [117.98 KB]
Wyświetleń: 1031