Granty PPGR - uzupełnienie wniosków

 (link otworzy duże zdjęcie)

W związku z bardzo dużą liczbą wniosków złożonych do programu „Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, organizator konkursu: Centrum Projektów Polska Cyfrowa nałożył na gminę obowiązek uzyskania od Wnioskodawców dokumentów potwierdzających dane zawarte w oświadczeniach.

Wszystkie osoby, które złożyły wnioski o przyznanie laptopa/komputera stacjonarnego/tabletu, proszone są o złożenie/przedłożenie następujących kserokopii dokumentów jednoznacznie poświadczających:

1) Stopień pokrewieństwa w linii prostej matki/ojca/opiekuna prawnego, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu np.:  kopie odpisów aktów urodzenia, aktów małżeństwa, odpisów aktów zgonu, itp. – do wglądu,

2) W przypadku uczniów szkół średnich zlokalizowanych poza Gminą Wleń oraz  szkół podstawowych spoza Gminy Wleń należy złożyć zaświadczenia ze szkoły, w której dziecko się uczy, iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021) sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, bądź też dofinansowania tych rzeczy.

Uwaga: zaświadczenie należy złożyć wg załączonego wzoru (załącznik nr 1 poniżej).

3) Kserokopia dokumentu potwierdzającego zamieszkiwanie ucznia na terenie Gminy Wleń (w tym celu należy złożyć dokumenty wystawione na rodziców/opiekunów prawnych np. kopię faktur za media, umowa najmu, zaświadczenie ze szkoły, itp.) – do wglądu.

Ww. dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów (czyli przekazanie im komputerów, pozyskanych przez Gminę Wleń w konkursie „Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”) i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Wleń do instytucji weryfikującej.

Celem uzupełnienia ww. dokumentacji osoby, które złożyły oświadczenia do ww. programu grantowego proszone są o niezwłoczne zgłoszenie się do Urzędu Miasta i Gminy Wleń w nieprzekraczalnym terminie do 13  grudnia 2021 roku.

Kontakt w sprawie pod nr telefonu: 512-293-244 – Joanna Zatylna

Uzupełnienie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia. Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany jedynie w przypadku otrzymania przez gminę dofinansowania na ten cel.

Opublikowano: 01 grudnia 2021 21:36

Kategoria: Aktualności

Załączniki:

Zaświadczenie ze szkoły [117.98 KB]

Wyświetleń: 1031

Urząd Miasta i Gminy Wleń

| Realizacja: IDcom.pl

logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Przebudowa strony www Gminy Wleń i dostosowanie jej do potrzeb osób niepełnosprawnych" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępniona na stronie internetowej: www.bip.wlen.pl informacją na temat przetwarzania przez Urząd Miasta i Gminy Wleń danych osobowych.