Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
- dowód osobisty wnioskodawcy,
- odpis skrócony aktu stanu cywilnego, na podstawie którego ma nastąpić uzupełnienie brakujących danych, jeżeli został sporządzony w innym Urzędzie.
Miejsce załatwienia sprawy/adres korespondencyjny:
Urząd Miasta i Gminy Wleń
Urząd Stanu Cywilnego
59-610 Wleń, pl. Bohaterów Nysy 7, pokój nr 2, tel. (75) 71 36 086
Godziny przyjmowania interesantów:
poniedziałek: 8.00 -17.00, wtorek, środa, czwartek: 7.30 – 15.30, piątek: 7.30 – 14.30
Komórka odpowiedzialna: Urząd Stanu Cywilnego
39 zł
Termin załatwienia sprawy: zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego – 1 miesiąc, sprawa szczególnie skomplikowana – 2 miesiące
Sposób załatwienia sprawy: wydanie decyzji administracyjnej
Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. – Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1741 z późn. zm. ) – art. 37
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej ( tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 783 z późn. zm. )
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity. Dz.U. z 2016 r. poz. 23)
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Dolnośląskiego we Wrocławiu w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Decyzję o uzupełnieniu treści aktu stanu cywilnego wydaje kierownik urzędu stanu cywilnego miejsca sporządzenia aktu, który podlega uzupełnieniu.
Formularze i załączniki:
Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego [pdf, 49.15 KB]